Packning - check!

Fan vad bra jag är! Nu ligger allt nerpackat, förutom reskläderna och saker som jag måste ha imorgon innan jag åker iväg. Ååååh, det ska bli så kul! Har inte fattat att jag drar till London snart! Två minneskort till kameran är med, så nu kan jag ta riktigt många bilder. Ska försöka ta fler än i Paris, är så dålig på att ta kort när jag har roligt.. Är inte det första jag tänker på då direkt. Men nu ska jag försöka bättra mig!

Nu ska jag
slöa framför teven med mamsen. Vi ska äta kycklingsallad och dricka mitt goda te som jag köpte idag. Hur mysigt som helst!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kusin Fia

Ha det riktigt skoj i London!

2009-10-08 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0