She's a lady, oh oh oh she's a laaady

Det ska bli så skönt att sova ut imorgon! Jag ska äta en ordentlig frukost och sen så ska jag göra lite hamburgare till lunch. Det blev inte så mycket mat för mig idag, käkade frukost/lunch vid elva imorse... När jag kom hem så hade pappa fixat mjölkchoklad och mackor till mig. Världens bästa och mest underbara pappa man kan ha. Mamma kramade halvt ihjäl mig, inte helt otippat.. Riktigt skönt att ha dem hemma igen, man känner sig så trygg på något sätt. Jag har en känsla av att jag kommer sova väldigt gott inatt.

Imorgon ska jag
tvätta, tvätta och tvätta... Ska även städa upp lite på rummet, får se hur mycket det blir. Jag har en tendens till att skjuta upp allt som jag tycker är tråkigt.. Men men, man ska aldrig säga aldrig!

Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0