Shoppinglista

Jag kom på att jag inte har lagt upp listan på vad jag köpte i London och resten av bilderna därifrån. Det tar en sådan tid att ladda upp bilderna så jag har skjutit lite på det.. Men listan kan jag dela med mig av:

3 armband (två svarta med nitar och ett guld med massa berlocker)
1 paljettklänning/linne (svart med en blomma i silver på ena sidan i fram)
1 lång t-shirt (den som jag hade på mig i lördags)
1 ögonskugga (ljusrosa, glittrig)
1 mascara
1 vit kajalpenna
1 foundation

1 väska (svart med nitar i guld och typ silver/svart)
2 ringar (en som bestod av fyra mindre ringar i svart och silver, en silvrig tumring med ränder på)
2 myssockor
7-pack ankelstrumpor (sådana korta ni vet)
1 halsduk (vit, stor och jättemysig)

Det var allt
jag kunde komma på nu, har säkert glömt någonting. Det var i alla fall det jag fick med mig hem. Inte så mycket men det räcker. Ska försöka ta tummen ur röven och ladda upp resten av bilderna med.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0