Sussa lite kanske?

Har inte så mycket att säga egentligen. Gick bra att jobba, tryckte i mig tre bitar nybakad sockerkaka. När jag kom hem så väntade Elin och Sara på mig utanför huset. Fick sällskap ett tag, riktigt trevligt. Nu har jag pratat med en full Adam och en full Robin. Härliga pojkar det där. Jag vill också vara ute och parta lite. Istället så ska jag sova så jag orkar jobba imorgon. Sista natten ensam i huset, skönt... Det är inte kul att vara ensam på natten.

Jag älskar mamma,
pappa, Linda, Malin, Ylva, Elin, Sara, Häggan, Lillerik, Amanda och Emma. Mest i alla fall. Sen så småälskar jag lite annat folk med. Som Travis Barker till exempel. Puss på er!

Godnatt på er people.

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar dig me!

2009-10-04 @ 17:59:29
URL: http://lindainthestates.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskar dig med!! <3

2009-10-04 @ 19:22:07
URL: http://emmahogling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0