Tillbaka in kalla Sweden

I'm hooome!

Det har varit en väldigt lång dag idag så nu är man något trött... Har precis lagt in bilderna på datan och slängt upp ett som ny profilbild på fejjan (facebook). Tänkte skriva ett mer utförligt inlägg när imorgon när jag har fått sova lite i min renbäddade säng. Min underbara mor har städat mitt rum och bäddat rent i min säng till idag. Det roligaste var lappen hon hade lagt på klädhögen i fotöljen där hon la alla kläder och grejer:

Vi vill ha lite ordning och reda!
Hälsningar kläderna och grejorna.


Är hon inte för söt?

Jag kan säga så mycket som att jag har haft en underbar helg. Bäst! Imorgon ska jag som sagt berätta (nästan) allt!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0