Visste ni att...

... jag har simmat 25 meter under en astmaattack? När jag kom i mål så fick två personer dra mig upp ur bassängen då jag svimmade och höll på att drunkna.
... jag aldrig har varit kär, på riktigt?
... jag helst av allt vill jobba med musik i framtiden, men att jag inte satsar på det då jag inte anser att jag har någon chans att lyckas?
... jag avskyr färgen rosa och älskar färgen grön?
... jag har spelat fotboll i 12 år, mellan jag var 5 och 17 år, men att jag slutade pga skador?

Dags att fixa till sig lite. Det här var i alla fall första inlägget i min nya kategori "Visste ni att...".

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

ooo, jag gillar kategorin! :)

2009-10-07 @ 11:28:12
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Cilla

haha, när du simmade, var det då du fick dra mig genom hela poole också? ;P

2009-10-08 @ 18:33:36
URL: http://ceciliaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0