Work, work, work

Det får bli ett väldigt kort inlägg innan jag dyker ner i sängen. Har jobbat ikväll, det gick bra trots att det var ovanligt mycket att göra idag. Var helt slut när jag kom hem efter tio och självklart så ringer Elena från jobbet och frågar om jag kan jobba 7-16 imorgon. Självklart sa jag ja, jag tar alla pass jag kan få nu i princip. Känns riktigt bra, pengar måste man ju ha för att klara sig. Har dock en känsla av att jag kommer vara rätt död imorgon när jag har slutat. Som tur är så ska jag inte ut och röja utan ska ha tacomys med föräldrarna. Underbart!

Lite krök har
jag dock att se fram emot. På lördag blir det att fira en 20 åring och nästa lördag är det inflyttningsfest hos världens bästa Ylva i Trollhättan! Längtar som tusan att få se henne igen, min B2, Bettan, Chokladboll och Pylv!

Nu ska jag sova, försöka i alla fall. Har inte riktigt kommit ner i varv än... 05.30 går alarmet igång på mobilen, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har lite ångest.. Urk. Men som sagt, pengar!

Hej-då-re-N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0