Avskedsdag

Nu så har man sagt hejdå till ena systern. Linda åkte till USA idag. Eller nej, hon flyttade till USA idag. Det känns inte så när man vet att hon kommer över till jul. Men nu bor hon i Washington DC, min syster. Det är lite för långt dit för att man enbart ska vara glad för hennes skull. Men det är det hon vill och glad för hennes skull, det är jag. Du förtjänar allt syster!

Ikväll är det dags att ta förväl till andra systern, Malin. 19.00 lämnar tågen Uppsala Centralstation... Kommer bli så tomt och ensamt här hemma. Jag ska inte ljuga, visst kommer det bli lite skönt, men jag kommer att sakna dem så himla mycket. Mina knasiga, tokiga storasystrar. Vi bråkar och blir sams, skriker och kramas, gråter och skrattar. Helt underbara.

Nu ska jag ner och kramas lite med syster, passa på lite!

Alicia, snart solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0