D-Ö-D

Ja, jag lever. Men det är knappt alltså.. Nej då, fullt så illa är det inte men bra slut är man. Som tur är så kunde någon annan ta "mitt" pass imorgon så jag kan vara ledig hela helgen.

Mamma, pappa och Linda drog till torpet idag så jag är själv hemma tills på söndag. Skönt eller skönt? Jävligt skönt! Har kollat på idol och ätit chips... och bara njutit av ensamheten. Men jag måste erkänna att det blir lite läskigt ju nu när det nästan är kolsvart ute. Tur att jag har mina missar så jag inte är helt ensam i alla fall. :)

Imorgon blir det någon form av "fest" här. Nej, ingen röjfest så att hela huset förstörs utan det blir lite vänner och alkohol. Det brukar vara en väldigt lyckad kombo. Men först så ska jag sova ut ordentligt imorgon (UNDERBART!) och äta en god frukost med äggmackor och annat gott. Det är nästan så att man blir lite sugen redan nu...

Tänkte tömma mobilen på lite bilder och slänga upp här. Inte alla förstås, det törs jag inte.

Godnatt på er som ska sova och er andra önskar jag en trevligt kväll/natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0