Ge mig en kram!

MORSNING FOLKET!

Det är så att man vill skrika ut det, bara för att man nästan kan det för halsen. Så sjukt underbart att det går åt rätt håll nu! Kunde äta lite mat igår och imorse så kunde jag äta frukost. Underbart! Om en vecka så kan jag börja umgås med mina vänner igen med, då är lyckan total. Det jobbigaste med att vara sjuk är den sociala isoleringen, att inte få umgås med vännerna eller att få krama någon. :( Jag behöver kramar! Så om en vecka, då är kramgalna Alicia back on track igen... Beware! ;)


Ska kanske skaffa denna tills jag blir frisk...

Idag blir det lugnt som vanligt.. Kanske plugga lite, får se om jag hittar motivationen igen. Städa rummet ska jag göra i alla fall. Det är knappt så att man kan andas där av alla dammråttor. Men snart så ska hela bunten utrotas, mohaha.

Det är rätt konstigt att man aldrig lessnar på att lyssna på musik. Jag kan sitta i flera timmar och ändå vilja lyssna i minst lika många timmar till. Konstigt det där..

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0