Stan och Idolmys

Hade en helmysig dag på stan med Amanda. Vi hittade lite saker både två, för min del så blev det ett armband (snyggt!) och en tröja (mysig!). Den enda som jag behöver nu är en jacka och skor. Kikade på stövlar men jag kan inte ha det. Känner mig så himla dum i dem, Amanda sa att det är för att jag är ovan. Jag antar det, men jag känner mig som en ridlärare... Hittade några som var helt okej, men inga som jag föll för. Däremot föll jag pladask för ett par skor på Newyorker (!!) men självklart så fanns dem bara i storlek 38. GAH, BLIR GALEN! Så snygga... Korta (skaftet alltså), svarta, liten klack och en dragkedja på utsidan. Rockiga Alicia-skor. Fan också, jag vill ha dem!

Träffade på både Robin och Jennifer på stan med, trevligt värre! Särskilt trevligt var det att träffa Jennifer då jag inte har sett henne på hur länge som helst! Efter jag hade sagt hejdå till Jennifer och Amanda så åkte jag och mamma hem tillsammans. Mamma var lite sur och drog dagens kommentar till en cyklist som cyklade över vägen: "jaha ja, ja cykla på då men egentligen borde jag köra över dig!". I ett glatt tonfall dessutom, hon kan hon min mor.

Ikväll blir det hemmamys med mamsen. Pappa är ute och käkar med några polare (läs: dricker massa öl med grabbarna = en full pappa som kommer hem inatt) så det är bara vi två hemma ikväll. Hon ska göra stora äggmackor och så ska vi kolla på Idol. Ska bli riktigt skönt att bara vara hemma faktiskt. Behöver vila upp kroppen ordentligt nu. Sen så kommer jag tillbaka, galnare och mer partysugen än någonsin! ;)

Dagens saknad: Emma och Ylva! Kom hem nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0