En riktig pratkväll

Kvällen igår tillbringades hos Elin och Erik i Österby. Blev lite spontant sådär, riktigt mysigt! Vi gick över till Johan en sväng där Malin och Daniel också var. De satt och drack lite och man blev ju bra sugen... Sara kom också över, sen så gick jag, Sara, Elin och Erik hem till dem och kikade lite film. Chips och Cola blev det med och jag bara vräkte i mig. Är det lördag så är det! Riktigt mysigt i alla fall och mycket prat blev det. Jag och Sara åkte inte hem förrän efter ett, så trevligt var det! ;)


Jag och Elin

Nu är det dags att äta lite frukost och lite senare så ska jag och pappa iväg till Bälinge och kika på fotboll. Intressant va?

Äh, ingen blogglust alls. Bäst att man slutar skriva nu.

YLVA, SAKNAR DIG!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Y

jag saknar dig med!!!

älskade du

2009-09-27 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0