Födelsedagsfirande i förskott

Det blev en helmysig dag med tjejerna på stan! Först så åt vi som sagt lunchbuffé på East City. Tyvärr så ingick bara mongoliska bufféen på kvällen men vad gör det, resten av maten var sjukt god! Jag fick ett jättesnyggt linne och örhängen i present av dem och så bjöd de mig på maten. Tack, tack, tack, ni är helt underbara! :) Efter maten så gick vi och fikade på vårt älskade Wayne's. Det gör inget att vi är stammisar när deras chailatte är gudomlig! Träffa Robin, en kille från gymnasiet, där med. Riktigt trevligt!

Ikväll börjar Idol och självklart så kommer jag att befinna mig framför tv:n. Det här kan man ju bara inte missa!

Saknar min Ylvert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0