Frukosttajm!

Morr...

Det värsta
med att äta den här medicinen är att:
1. Du får inte dricka alkohol
2. Medicinen ska tas 30 minuter för måltid eller en timme efter.

Nummer två gör att jag får sitta här och vänta tills en halvtimme har gått. Då jag vaknar så sent när jag är ledig så måste jag ta den före frukosten. Alla som känner mig vet att jag älskar frukost och äter hur mycket som helst. Jag är vrålhungrig när jag vaknar och att då få vänta en halvtimme är tortyr!

Som tur är
så var det sista pillret (förhoppningsvis) av den medicinen som slank ner för strupen idag. Wiho! Öla imorgon? Jag är på!

Nu har en
halvtimme gått, dags för frukost och film!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0