Fyllesms i sömnen

Ibland är jag riktigt effektiv. Saker görs i en rasande fart och det känns som jag kan fortsätta hur länge som helst! Imorse var det en sådan morgon. Jag vaknade sent (väldigt sent) men sedan blev det fart! Plockade ur och in i diskmaskinen, gav katterna mat och städade undan lite. Allt på kanske 10 minuter. Det är riktigt fort för att vara jag, jag har en tendens till att skjuta upp och dra ut på saker och ting. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli ett så jag kan äta frukost/lunch, brunch! Får nämligen inte äta på en halvtimme efter att jag har tagit min medicin... Bara tre dagar kvar, sen så behöver jag inte ta den längre! Skönt!

Min och mammas myskväll igår var verkligen mysig. Mamma gjorde stora (STORA!) räkmackor och jag tände lite ljus och dukade. Sen så kollade vi på Idol och åt lite godis när mackorna var slut, trots att vi var hur mätta som helst. Karlsson-syndromet? En helt klart lyckad kväll, man underskattar fredagsmys med föräldrarna. Faktiskt. :) Inatt så svarade jag på systers fyllesms i sömnen. Såg dem när jag kollade inkorgen imorse. Jag kan ju säga så mycket som att jag stavar bättre i sömnen än vad min syster gör på fyllan... ;)

Idag vet jag inte vad som händer. Skulle ha dragit på hemmapremiären i Läkerol Arena (Brynäs) med några polare men det blev inte så... Vågade inte fixa biljett när jag blev sjuk då jag inte visste när jag skulle bli frisk. Nu så sitter man här, frisk och hockeysugen som tusan. Så jävla typiskt!

Ni får ursäkta svordomarna men jag svär otroligt mycket i verkligheten... Försöker verkligen att dra ner på det och jag tror att mitt jobb har hjälpt till. Även om det ibland slinker ut en och annan svordom, men gamlingarna är inte så känsliga som vissa tror. Men jag har fått en och annan tillsägelse av dem, så söta!

Puss på er, och godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0