I'm crazy, and so are you my friend

Förutom promenaden och matlagningen så har det varit en väldigt slö dag idag. En telefondejt med pylv har jag hunnit med. För att citera henne: "haft telefondate med Alicia idag, myspys. hon är lite tokig i huvudet men det är jag med så vi funkar bra tillsammans". Som jag skrev Ylvert, jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Det är därför vi passar så bra ihop, vi är lika knasiga båda två. Det blev prat om allt från jobb till sex, precis som vanligt. Saknar dock att kunna dra ut och prata över några öl eller en myskväll i soffan. Men som sagt, jag kommer ner till dig gums!

Ikväll har jag kollat på idol som vanligt, har inte missat ett enda avsnitt! Mariette, love! Helt underbar, hon går solkart vidare. Sen tror jag att Moa tar andra platsen. Det får jag och ni andra veta om 40 minuter då det är dags för utröstningen...

Tills dess tänker jag lyssna på lite skön musik (The Doors just nu) och snacka med lite människor på msn.

Pössilöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0