It's you and me, and all other people

Ikväll var det en sån där dunderkväll. Den tillbringades hos Ylva, där man först blev bjuden på finkäk i form av spagetti och köttfärssås (Ylvas specialité) ;). Sen blev det en sväng till affären där det inhandlades lite godis (självklart) och vax som visade sig vara värdelöst. Men man vet aldrig förrän man har testat och testade gjorde vi. Eller ja, snarare Ylva som utbröt i "ooh", "aah", inga positiva sådana. Det blir till att hålla sig till rakhyveln helt enkelt.

Imorgon åker hon, min fina vän. Även om det "bara" är några dagar så kommer det att bli tomt. Tur att någon uppfann telefonen säger jag bara! Och tur är också att jag kanske får träffa Milan imorgon, det är alltid positivt.


I'll miss you...

Det är sjukt
hur man kan sakna sina vänner så snabbt. Jag saknar redan mina "lantistjejer" som jag träffade i lördags. Man får inte nog helt enkelt.

Nytt och spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0