Jag har tråkigt...

... därav denna lista, i brist på annat.

Namn: Alicia
Födelsedatum: 15 september -90
Födelseplats: Uppsala, UAS
Bor: Läby
Hårfärg: Blond (naturlig hårfärg: råttfärgat)
Längd: 182,5 cm
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Jungfru
Kär?: Nej nej nej

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? Ja
Rökt? Ja, tyvärr
Shoppat? Oh ja
Skejtat? Nej
Bakat? Nej, men ska nog göra det idag!
Stulit något? Nej
Motionerat? Jo, någon promenad har det nog blivit
Solat? Nope
Haft sex? Yes
Tappat bort saker? All the time

Antal:
Antal piercings: Tre; conch, tragus och naveln. Sen så har jag tre "vanliga" hål i öronen.
Antal tatueringar: Inga, men är på gång
Antal syskon: Två, världens bästa systrar
Antal saker jag ångrar: Hmm, man lär ju sig av sina misstag.. Så, inget.
Antal skor: Fler än vad jag tror skulle jag tippa.
Antal mascaror: En, byter varje månad.
Antal personer du kysst: 28... Illa.
Antal förhållanden du haft: 0! Därav höga antalet på frågan över ;)

Antingen eller:
Pepsi eller coca cola: Cola, eller Pepsi Twist isf!
Mcdonalds eller burger king: Inget av dem, usch!
Adidas eller nike: Kläder: Adidas. Skor: Nike
Choklad eller vanilj: Choklad såklart
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller pizza: Tacos, men inget slår en bakispizza...
Läppstift eller läppglans: Läppglans
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: Öl (!!)

Ärligt:
Svär du? Mm, för mycket..
Sjunger du? Yes, vid datan, när jag lagar mat, i duschen... Överallt.
Duschar du varje dag? Ja, om jag inte bara är hemma.
Gillar du skolan? Älskade skolan!
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast
Tuggar tuggummi? Inte så ofta
Plattar håret? Nej
Gråter du? Ja, ganska mycket.
Varit depp och opepp? Har väl alla?
Sett upp till någon? Ja

Har du någonsin:
Tagit droger? Never. Eller ja, alkohol är ju en drog..
Däckat eller varit jättefull? Jodå..
Blivit kallad hora? Nej, inte vad jag vet iaf.
Blivit nedslagen? Nej
Druckit whiskey? Ja
Ljugit om din ålder? Yes, när jag var 15 och skulle inte på krogen i USA.
Bråkat utan anledning? Ja
Kallat dina föräldrar cp? Tror jag inte
Varit uppe 24h? Japp

I framtiden:
Namn på barn? Kevin, Jamie
Hur vill du dö? Somna in efter en bra dag med nära och kära.
Vad vill du bli när du blir gammal? Lycklig.
Hur vill du gifta dig? Vill inte gifta mig. Inte i en kyrka i alla fall, never!
Vart vill du bo? I Sverige, Göteborg troligtvis eller med söderut. Norr går det med iofs.
Drömjobbet? Ägare av ett behandlingshem för unga. Vill påverka och vägleda tidigt.

Brukar du:
Lyssna på musik? Alltid
Äta mat? Hela tiden
Dricka vatten? Jodå
Dricka alkohol? Hehe, ja..
Vara lat? Ofta
Skratta: Mycket!
Kramas? Inte så mycket faktiskt, men det är mys
Sova? Jovars
Jobba? Yes, Hasselparken is the shit!
Ha pengar? Nu är jag fan rik... Men har många utgifter med..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hm ... jag tror jag har missat lite saker här borta .. Sex?? Hallå varför får inte jag veta något ;)hahah men det är ju iaf bra att du kommer ihåg hur många du kysst ;) PUSS

2009-09-28 @ 20:16:10
URL: http://emmahogling.devote.se
Postat av: Alicia

Haha, du ska få veta allt när vi ses! ;) Jag skrev faktiskt en lista för inte så längesen, så det var inte så svårt. Men har säkert glömt någon.... :P

2009-09-28 @ 22:14:44
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0