Kan Dee, hon kan!

Efter frukosten så gick jag en promenad i skogen, hur skönt som helst! Det var svalt och soligt, alldeles perfekt. Man får så mycket mer energi efter att ha varit ute en stund, funderar på att gå en sväng igen om ett tag. Är så glad över att bo på landet, att bara kunna gå ut och ta en promenad i skogen är guld värt! Det blir nog aldrig en storstadsmänniska av mig... Även om jag ska flytta till Götet som är något större än Läby. När jag skaffar familj så blir det ett hus lite utanför stan så man får lite av allt.

Jag har nätshoppat lite också, livsfarligt... Har beställt hem ett linne från Kan Dee, något som jag har velat göra väldigt längre. Hon är sjukt duktig och motivet är hur snygga som helst! Jag beställde hem detta linne, det kommer sitta fint under min kavaj till ett par jeansshorts och massa armband:



Det skulle komma upp en bättre bild idag, men visst är det snyggt?
My heart is not for sale står det till vänster om streckkoden. I like!

Nu ska jag slå en pling till sjukhuset och vårdcentralen!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: gina

hellu. såg din kommentar på gaybloggen. Nej britney sjunger aldrig live på sina konserter. Många fans "försvarar" britney genom att säga att hon dansar för mycket för att kunna sjunga vilket är BS.

Hon varken sjunger eller dansar:)

2009-09-29 @ 18:01:20
URL: http://ginaj.blogg.se/
Postat av: gina

hellu. såg din kommentar på gaybloggen. Nej britney sjunger aldrig live på sina konserter. Många fans "försvarar" britney genom att säga att hon dansar för mycket för att kunna sjunga vilket är BS.

Hon varken sjunger eller dansar:)

2009-09-29 @ 18:01:21
URL: http://ginaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0