Lonely, I'm sooooo lonely

Nu har jag kommit på att istället för att deppa så ska jag njuta lite av min ensamhet. Förutom att dunka jätte(läs: JÄTTE)hög musik så tänkte jag faktiskt koppla av till en film och njuta av lugnet. Försöka i alla fall. Men det är bra mycket roligare att ha sällskap...

Imorgon ska jag träffa Häggan, Elin och Mathilda. De första vännerna jag har träffat på över en vecka nu. Äntligen får jag umgås och vara lite social igen! Man blir galen över att vara isolerad från omvärlden. Jävla sjuka. Usch.

Kram på er, nu ska jag poppa lite popcorn. Kan man poppa någon annat än popcorn? I så fall så borde man bara kunna säga "nu ska jag gå och poppa". Strunt samma.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Fia

Nä man kan ju säga att man poppar i bilen, om man spelar hög musik!

2009-09-23 @ 18:32:49
URL: http://www.nogg.se/landberg
Postat av: mia

du är underbar! jag saknar dig, min fina :)

2009-09-23 @ 19:16:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0