My friday, so far

Kvällen igår var väldigt mysig. Det blev en sväng till Hemköp där det inhandlades godis, läsk (Cola såklart) och några konstiga ostbågar till Idol. Efter det kikade vi faktiskt på Kändisdjungeln, ett program som jag har varit lite anti för då jag tycker att hela konceptet känns väldigt B. Men det var inte så dåligt ändå, äckligt som fan när han (någon trummis) fick stoppa ner ansiktet i lådor med djur och ta upp stjärnor med munnen. När han kom till lådan full med feta larver så trodde jag att jag skulle spy. Vidrigt!!!

Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att klockan ska bli tio. Har varit hos tandläkaren så fick gå upp vääääldigt tidigt imorse. Om man nu kan kalla 6.40 jättetidigt då man går upp 5.00 när man jobbar... Kallt som fan är det ute med, trodde att jag skulle förfrysa händerna innan mamma fick tag på mig. Måste köpa nya vantar så att man klarar hösten och vintern. För nu är den här, usch.

Idag ska jag träffa Amanda, hon ska komma in till stan runt tio. Det blir nog att gå runt och kolla lite i affärer och käka lunch. Har saknat den där tjejen, är van att träffa henne varje dag i skolan.. Men nu så ska vi ses och kramas, en STOR kram ska hon få!

Hoppas ni får en bra dag, vad ni nu hittar på. Nu ska jag surfa lite på facebook på mammas jobbdator, mohaha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0