My girls

Jag saknar så himla många människor just nu... Ibland har jag sådana dagar, man tänker på alla man inte har träffat på länge. Nu är det även fler som har flyttat ifrån en, både tillfälligt och permanent. Det gör lite ont när man ser hur livet förändras och vänner börjar flytta och sprida ut sig. Jag önskar ibland att allt bara kunde fortsätta som det alltid har varit, men hur kul vore det egentligen? Nästa år så flyttar jag troligtvis till Göteborg, något som jag tänker på med blandade känslor. Underbart på ett sätt att komma till en ny stad som jag älskar, träffa nya människor och uppleva nya saker. Samtidigt så kommer jag sakna allt här hemma så himla mycket. För att Läby kommer alltid att vara mitt hem och mina lantistjejer kommer alltid att vara mina bästa vänner. Klart att det gör ont att flytta härifrån då.

Men riktiga vänner har man alltid kvar, oavsett vart man befinner sig i världen. Det är det som är äkta vänskap.



Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik. Slänger kanske upp någon låt här i bloggen snart.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0