Party party!

Ikväll ska jag ut i Gävle av alla ställen tillsammans med Sara, Lina och ett gäng till. Ska bli riktigt kul då jag inte ens känner hälften av dem som ska med ut! Det är en tjej som heter Madeleine som fyllde 18 i onsdags som ska firas. Jag är riktigt taggad, sitter och dunkar lite skön musik nu samtidigt som jag kollar bussar. Ska förkröka lite med Sara och Lina innan vi drar till Maddis. Rooooligt!

Idag så har jag varit i stan, tandläkarbesök och shopping! Lyckades få med mig en hel del hem; trosor, skor, tröja och smycken. Saker som jag behöver, förutom smyckena då.. Men men, man måste ju få unna sig något "ibland". ;)

Ta det lugnt ikväll allihopa, eller gör som jag och parta järnet! Slänger upp lite partymusik snart..
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0