SHOPPING!

Äntligen! Jag hittade både skor och jacka idag. Det blev en heldag på stan och Gränby Centrum med Amanda. Vi började med att äta buffé på China Garden, lika billigt och gott som sist! Sedan kikade vi runt lite på stan, och mina skor som jag hittade förra veckan som inte fanns i min storlek... De fanns! New Yorker hade fått in nya och bland annat i min storlek. Lyckan var stor kan jag säga när jag såg dem hänga där! Det blev raka vägen till kassan och 299 kr fattigare, så himla värt!

Vi åkte en sväng till Gränby Centrum och jag fortsatte att kolla på jackor då jag inte hittade någon på stan. På Veromoda hittade jag den, efter att ha testat den en gång och sagt nej så testade jag den igen och sa ja! Krånglig mening, hmm.. Riktigt fin är den i alla fall och jag är supernöjd! Vi hann med att ta en fika på Barista med, chokladmoussetårta och en cola blev det. Mums! Fast colan kunde jag ha hoppat över, det är bara gott när jag dricker med Elin och tjejerna konstigt nog. :P

Nu ska jag tvätta lite (urk) och sen är det Idol och GREY'S ANATOMY! Ni anar inte hur mycket jag älskar den serien! Har väntat såååå länge på säsongspremiären, jag kommer att sitta KLISTRAD vid teven. Det är nästan så att jag inte kommer våga att blinka, jag vill inte missa en enda sekund!

Tjing pling, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0