Sunshine

Godmorgon folket!

Idag känner jag mig hyffsat pigg faktiskt. Kan bero på att jag drog ut på en powerwalk direkt när jag vaknade. Det var hur skönt som helst! Ska försöka att göra det till en vana, kan vara bra att röra lite på fläsket känner jag.

Annars har det inte hunnit hända så mycket härute i Läby. Har fått två samtal av Ylva som kände sig lite förvirrad i Borås. I know the feeling, om man säger så. Jag har en tendens till att gå vilse vart jag än ska. Som tur är så går jag inte vilse under mina promenader i skogen längre, det kunde vara lite otäckt ibland..

Nu är jag ensam hemma, hur skönt som helst! Sitter och betalar lite räkningar samt "fönstershoppar" lite på nätet. Man blir ju inte lite sugen om man säger så... Kanske blir ett plagg eller två innan man är klar.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0