TRÅKIG DAG

Har en väldigt tråkig dag idag. Ingenting att göra, ingenting att skriva... Är för trött för att övningsköra eller plugga med, känner att jag inte kan fokusera på någonting just nu. Det är så många saker som tar så mycket energi just nu, både positivt och negativt. Har lust att bara dra iväg någonstans i veckan, får se vad som händer. Jag orkar inte att bara sitta hemma i alla fall, kommer att klättra på väggarna... Ska jobba i helgen, skönt på ett sätt då man bli sysselsatt. Men föredrar att jobba i veckorna så man kan umgås med vännerna på helgerna, men vad gör man inte för pengarna? Måste ha pengar!

Har suttit och kontaktat lite familjer i Irland, både på landet och i storstäder. Det här kommer att bli bra, ser ut att jag kommer stanna i sex månader. Rätt lagom tycker jag, kommer hem till sommaren igen. Men det kan bli ett år med, beror alldeles på vilken familj det blir. Lönerna skiljer sig väldigt mycket åt så man lär ju titta lite på det med. Jag kräver inte en onormalt hög lön men jag vill kunna ha så jag kan åka ut och göra saker när jag är ledig. Annars kan jag lika gärna åka till Norrland och jobba som barnflicka istället.

Nu ska jag försöka göra något vettig som att... kolla på tv? Som sagt, en värdelös dag. Usch!

I'm waiting for an answer...

Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0