Alkoholfri kväll

Det blev ett hastigt skrivet inlägg om gårkvällen då mina polare började ramla in här hemma. Egentligen var det inte så mycket mer att tillägga förutom att jag, Lina, Sara och Linus beställde mat från pizzerian idag. Jag kan ju säga som så att kebabpizzan satt där den skulle! Vid halv fyra så var jag hemma i Läby igen efter en något skakig bussresa..

Ikväll blev det lugnt, kände att jag röjde tillräckligt igår. Sara, Elin, Häggan och Julia kom över hit och myste lite. Chips, godis, nötter, melon och läsk fanns på bordet och vi var inte sena på att hugga in. Lite kortspel blev det där, en pokerkväll utan alkohol. Gryyymt! Sen så kollade vi på en skräckfilm där människor blev uppätna, den var läskig..

Nej ni,
nu blir det nog sängen om en kvart sådär. Ska träffa Milan imorgon, awesome!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0