Hallelujah moment

Det här med daglig uppdatering verkar inte funka på helgerna.. Men det betyder väl att man har ett liv, eller?

I alla fall så hade jag riktigt kul i lördags. Först så kom Elin och Sara hit, drack lite och fick ett otippat samtal om att en polare låg på sjukan.. Inge allvarligt som tur var! Sedan fick vi hämtning av tre grabbar, gratis taxi till festen. Inte klagar jag då inte. Det blev en hemmafest på landet hos en Markus. Några bilder blev det knappt, men roligt var det. Blev övernattning hos R och kom inte hem förrän sent igårkväll. En bra och mysig söndag. :)

Idag så har jag jobbat... Bestod mest av att fika, äta tårta och sitta och språka lite med tanterna och gubbarna. Helmys! Vi kollade på Tinas matlagningsprogram och då fick jag det där suget... Ni vet, när man är sugen på något men inte riktigt vet vad? Sen när jag och Linda var på väg hem så såg jag den, Max-skylten som lyste upp vid E4:an.. Det var nästan så att man kunde höra änglakören sjunga i bakgrunden.. "ÅH LINDA, kan vi inte äta på Max?!" Sagt och gjort, en drive-in blev det. Ord kan inte beskriva hur gott det var!

Imorgon är det min dag, då blir den här damen 19 år! Ska jobba till 16, sen blir det förhoppningsvis smörgåstårta! Muuums.

Puss på er. Och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0