Crazy night

Oj oj, vart ska man börja? Det blev som sagt en spontan utgång i Gävle igår, en minst sagt lyckad kväll!

Det började med en liten groggsing hos Linus tillsammans med Sara. Efter det så drog vi vidare till Maddis där Lina, Dennis, Amelie, Hannah och massa annat folk var. Efter lite ölspelande och öl, vin och shots så åkte vi vidare till Gävle och Hang Loose (tror jag att det stavas..). Därinne upptäckte vi att priset för en shot var 30 kr... Behöver jag säga mer? Jag fick i mig en hel, betalade dock bara för en så det blev inga ekonomiska förluster i alla fall. Tack Dennis och Johannes!

Efter att ha dansat, vandeliserat toaletten och irriterat dj:n så gick vi vidare till Heartbreak och Slick City (nedervåningen). Där försvann man in i dimman om man säger så, men vi hade så himla roligt! En massa dans och prat med nya människor blev det. Sedan var det dags att åka hem, hade sådan lyx att vi hade skjuts både till och från Gävle. Jag hittade min match, Balle! Tillsammans blev vi Alle Balle, något som vi tyckte var jävligt bra!

Kvällen avslutades hos Linus där jag och Sara sov över. Det blev lite fyllekäk (hamburgebröd och ishavsröra, fråga inte, och potatissallad med skinka). Sen sjönk jag ner i Linus föräldrars dubbelsäng som jag hade heeelt för min själv. UNDERBART!

En hellyckad kväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0