Utvilad men trött?

Jag förstår inte. När jag jobbar så sover jag i max 5 timmar och är hyffsat pigg när jag vaknar. Nu när jag sover upp till 9 så känner jag mig inte alls utvilad. Huvudvärk, slö och ont i kroppen. Skulle inte förvåna mig om jag håller på att få den där jävla svininfluensan. Fast nja, jag känner min kropp ganska bra och det är inte sjuk jag håller på att bli. Är nog rätt slut efter all övningskörning igår, det tar verkligen på kroppen att köra.

Idag hade jag tänkt att börja plugga, men då jag hade glömt att registrera mig så får jag vänta ett par dagar till. Men sen så är det dags, allmän musiklära. Jag läser endast för att ha något att göra när jag inte jobbar och musik är ett väldigt stort intresse så FU som säger att jag läser bara för att få kårleg. Så är det inte alls!

Ska nog sitta här ett litet tag till och vakna till lite skön musik. Slänger in någon låt som vanligt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0