Varför?

Mår skit idag fortfarande.. Tredje dagen med hög feber och halsen svullnar igen allt mer. Som tur är så kommer en läkare hit ikväll och undersöker mig. Måste bli frisk någongång! Håller tummarna för att det är halsfluss (vilket det känns som) för då blir man snabbt frisk när man börjar knapra medicin.

Jag har fortfarande svårt att förstå att lilla Räkan är borta. Även om hon inte var en nära vän så har vi ändå gjort mycket tillsammans med mina andra vänner. Sista april hos mig, festerna hos Elin och Malin, festerna i Tierp. Det är bara svårt att förstå att någon som man har umgåtts, skrattat och pratat med bara är borta. På grund av en igenimmad ruta på en traktor. Maximal otur, det ska inte kunna hända... Precis som igår så skänker jag en tanke till hennes familj & släkt, pojkvän och vänner. Hon var omtyckt av många, och nu saknad. Det är så hemskt, världen är så orättvis.

Vila i frid Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0