Vila i frid Natalie <3

Räcker det inte nu? Varför ska så många unga och fina människor gå bort? Johan, Marcus, David, Simon och nu Natalie. Natalie som blev en av oss när hon hängde och festade härute. Räkan, som jag kallade henne för att hon inte gillade det, som alltid var så glad. Tjejen som var så nära med mina bästa vänner. Även om jag känner sorg så kan jag inte föreställa mig hur mina vänner och Natalies nära och kära mår. Att bli påkörd av en traktor och dö? Kom igen, så jävla onödigt! Jag har aldrig trott på en Gud och för varje gång en ung bekant till mig går bort så försvinner chanserna att jag någonsin kommer att glömma det helt. Världen är så jävla orättvis, du förtjänade inte det här Natalie. Inte någonstans.


Häggan, Elin, Natalie och jag... Helt sjukt, ofattbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0