You'll be in my heart

Morsning!

Om man nu kan säga det när klockan är två.. Jag har i alla fall precis ätit frukost och kollat på Tarzan. Disneyfilmer till frukosten börjar bli min nya vana när jag är ledig. Det är riktigt mysigt faktiskt! Är man ledig och har mycket tid så tycker jag om att göra en riktigt stor frukost och sätta på en bra rulle. En oslagbart bra start på dagen!

Nu har jag suttit och överfört lite pengar till mamma och Linda. Hyra och medicin har betalas. Känns konstigt att man har pengar, det händer inte ofta ska jag tala om för er. Nu när jag har varit sjuk och inte får dricka så märker man hur mycket pengar man sparar. Men det är faktiskt värt att lägga lite pengar på alkohol och utekvällar, för satan så roligt man har haft!

Nog om det, nu ska jag försöka plugga lite. Tror inte att det kommer gå så bra, men man kan ju alltid försöka.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0