Badass

Yo yo, wazup?

Själv sitter jag här och njuter över att ha blivit människa igen. Igår var jag levande död. Jobbade i fredags till nio, runt åtta så fick jag ett mess av syrran som frågade om jag ville komma över på ett glas. Det slutade med en utgång på Oasia med henne och Michael. Blev kanske lite för mycket om man säger så... Som tur var hade jag Conny som telefonsällskap på bussen hem så jag inte somnade. Så igår blev det en lugn hemmakväll med papsen. Vi åt grillat och kollade på hockey, helmys!

Annars händer det inte så mycket här. Pratade precis lite med Billgert i telefon, trevligt värre! Ska väl kika lite bloggar och dregla över snygga kläder på lite sidor. Vågar inte kolla på konto... Fem partyhelger i rad tar både på krafterna och plånboken...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0