Finbesök från USA och Göteborg

Hade en helmysig eftermiddag på stan igår med Amanda. Fikade på Årummet, megastora mackor, paj och latte. Mums! Tiden bara flög iväg, satt och pratade i timmar. Sen blev det en liten tur på stan. Hittade en tröja på rea och så köpte jag en dagbok. Har alltid skrivit dagbok sedan jag var liten men slutade när jag började på gymnasiet.. Riktigt tråkigt, hände ju så otroligt mycket under de tre åren. Men nu har jag börjat igen som sagt och den är jättefin! Alldeles perfekt!

Idag kommer Michael,
syster Malin och hennes Samuel hit. Hela familjen + respektive är alltså samlade nu under påsken. Lovely! Nu blir det att vässa engelskan igen, haha..

Snart dags att dra in till stan och sjukhuset för "besiktning" som mamma så fint kallar det. Sen så ska jag faktiskt leta efter ett par löparskor! Känner att jag måste komma igång nu med träningen, har alldeles för mycket energi som jag inte gör av med.

Planerna för ikväll
är inte spikade, men lutar åt ölkväll hos mr djurgården. Fy fan, nu kommer man få höra om hur de slog ut älskade Brynäs.. Nåväl, man kan inte alltid segra.

Dags att rulla
iväg lite, kasta på lite smink så man inte skrämmer ihjäl folket på sjukan.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0