I don't get it!

Fattar inte hur alla storbloggare som ska ha ett så "upptaget och hetsigt liv" hinner blogga flera gånger om dagen.. En annan som är lantistjej och jobbar extra hinner fan inte ens ett inlägg om dagen. Antar att det handlar om prioriterar..

Nåväl, veckan har börjat väldigt bra och är säker på att det kommer avslutas minst lika bra! Igår så myste jag med Mandisen efter jobbet. Nachotallrik, caffe, paj (chokladkaka för min del) och en massa prat blev det. Efter att jag och pappa skjutsat hem henne så övningskörde jag hem. Tog lite omvägar för att utöka körtiden, skoj! Har alla dagar den här veckan nu (3), riktigt kul! Är så taggad på att ta det där jävla körkortet nu!

Har jobbat idag
med, 13-20.45 men nu är jag ledig resten av veckan! Imorgon har jag full upp hela dagen.. Ingen sovmorgon här inte trots att man är ledig, OGILLA! Först ska jag till banken och ta ut pengarna från mormors konto (det jag fick av henne). Sen ska jag klippa mig och färga håret!!! Längtar! Har inte klippt mig på snart ett år... Katastrof. Efter det blir det hem till syrran och fräscha till sig lite innan det är dags för sushi och öl med Andreas. Trevligt värre. :)

Valborg är faktiskt någorlunda planerat.. Kan dra igenom planerna lite senare. Blev en jävla massa text nu, sorry..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0