Jag är frälst, hallelujah!

Jag invigde nya löparskorna imorse... 07.30 ställde jag klockan på och kvart i begav jag mig ut. Det var bland det skönaste jag har gjort på länge! Det var alldeles lugnt ute, nästan inga bilar och solen sken. Kan inte förstå varför jag inte har börjat tidigare. Sen att jag redan har träningsvärk är en annan femma.. Haha.

Vid halv två kommer Michael och Linda hit,  då blir det påsklunch med allihopa. Ska bli så kul att träffa honom igen, får hoppas att han förstår vad man säger på sin halvdåliga engelska. Men det ska nog gå!

Ikväll blir det
nog möbeln, ska höra lite med brudsen. Är faktiskt inte så jättetaggad på att gå dit, men vill ju parta med vännerna.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0