Snart är det helg!

Och vilken helg det kommer bli. :) Först så frågade fina Mia om man ville komma över på lite mat imorgon, det tackar man inte nej till! Blir några tjejer där, ska bli mys! Sen på lördag ska jag träffa Amanda och EMMA på dagen, och på kvällen blir det party! Någon ny klubb/bar som har premiär i Uppsala som ska kollas in med bra tjejer!

Idag har jag varit ledig, underbart! Självklart så fick jag ett mess om jag ville jobba men jag tackade NEJ! Känns bra att göra det ibland, har ju ändå jobbat 5/6 dagar i veckan nu. Så imorse var jag ute och motionerade några km och körde lite styrka när jag kom hem. Fit for fight!

Har inte ätit sen frukost nu, börjar bli lite hungrig.. Päronen är som bortblåsta så det blir att fixa lite våfflor solo.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0