Underbar kväll

Först vill jag bara säga; TACK TACK TACK Mia för igår! En riktigt lyckad kväll, toppenbra! Massa god mat, kladdkaka, goda shots (kanske blev en för mycket) och vin. Borde må sämre idag, smällen kanske kommer senare.. Snälla pappa hämtade oss och körde förbi Bennys som var nästan tomt på folk! Underbart att slippa köa till den underbara burgaren och stripsen! Somnade bra nöjd kan jag lova..

Nu är det bara att ladda om. Ska in till stan och möta upp Amanda och Emma, mys! Ikväll är det dags för party igen, förfest i Alunda och sen utgång i Uppsala. I like! Mindre kul är det att man vaknade upp helt genomförkyld.. Blir nog lite lugnare för mig ikväll, förhoppningsvis.. ;p

Dags att duscha så man blir som folk igen!

Pöss

Kommentarer
Postat av: mia

TACK själv för att du kom! åh jag hade såå himla kul :D saknade du!

2010-04-19 @ 20:28:38
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0