Utgång @ Saluhallen

Lördagen blev lyckad. Jättekul att träffa Emma och Malin igen! Jag åt även årets första mjukglass med Amanda i solen, underbart! På kvällen så blev det som sagt förfest i Alunda. Elin fyllde 26 år så det blev några tjejer där. Sen drog alla förutom Malin och Anne vidare till Uppsala och krogen. Saluhallen blev det, premiär för min del. Riktigt bra ställe, kan absolut tänka mig att återvända dit så att säga!

Lånade Lindas lägenhet och sov där på natten, hur skönt som helst! Granne med Max (fyllekäk!) och fem minuter till jobbet. Kan inte bli bättre.. Blev faktiskt lugnt för min del då förkylningen spökade. Det var jag glad för dagen efter då jag mådde riktigt bra.

Idag är jag
ledig, ska sätta mig ute i solen en stund. Himlen är alldeles blå, man kan inte annat än att njuta. Det saknas bara att man blir frisk..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0