Eldfesten 2010

Det blev eldfesten igår med brudarna, vilken hade kunnat bli en höjdare om det inte hade spöregnat. Men det var fullt drag i Elin och Eriks lägenhet med dans och sång till Björn Rosenström. Sen halsades det baja päron och då var humöret på topp! Hängde i öltältet med lite folk och snackade, alltid trevligt. På vägen hem till Elin så delade jag, Häggan och Sara på ett paraply (som jag "hittade") vilket var lite halvlyckat sådär. Som tur var så fick vi skjuts till lägenheten av några snälla människor som vi inte hade en aning om vilka det var. Det var lagom kalla och blöta som vi klev in i pappas bil sen på vägen hem, usch!

Snart dags att åka till jobbet igen. Ledig imorgon, så otroligt skönt! Då ska jag sova, sova och sova! Har blivit lite för lite av det de senaste dagarna känner jag. Men har haft en mycket bra helg. :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0