I just wanna use your love tonight

Det blev en trevlig och rätt blöt kväll igår... Mår inte så jättebra idag men kunde ha varit värre. Mina gin & tonic's var farligt goda! Vi blev ett gäng tjejer här till slut på förfesten. Det var jag, Häggan, Elin, Sara, Jennie, Malin och Julia. Mycket trevligt! Sen drog vi in till krogen i stan. Träffade på några sköna och mindre sköna lirare.

Idag blir det
soffläge hela kvällen. Päronen kommer hem snart och fixar käk, ibland har man det bra. En återställare är bra lockande men ska försöka hålla mig till vatten idag. Urk...

Exakt en månad
tills jag fyller 20 idag. Och lite mer än tre veckor innan jag åker. Sjukt. Galet. UNDERBART!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0