I'm alive!

Ja, jag lever! Har bara glömt bort min lilla blogg i en vecka.. Jobbar hela tiden känns det som, jobbar alla dagar den här veckan.. Missar eldfesten och Öregrund i helgen, men vad gör man inte för att tjäna pengar.. Men det känns lite lättare när jag kom på att det är sista helgen jag jobbar innan jag drar till Irland! Sjukt värt..

Överraskningsfesten
för syster i lördags blev sååå lyckad. Glada var vi och fulla blev vi, avslutade med en utgång på Saluhallen. Great!

Ska snart ta bilen till jobbet, sen ikväll så får man se vad som händer. :) Imorgon ska jag träffa Amanda och Emma innan jobbet och efter så blir det lite dricka och prat hos syster med hennes vänner och våra arbetskollegor. Kanske utgång? Mys ska det bli iaf!



Saknar mina brudar...

Hej på er

Kommentarer
Postat av: Ylva

jag saknar dig vännen <3

2010-08-06 @ 22:54:11
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0