"Inget verkar kunna stoppa Malmö just nu"

Lördagen var awesome! Mycket trevligt folk, dans, alkohol men framförallt så fick jag träffade älskade pylv igen! Förmodligen sista gången innan jag åker.. :( Sjukt lyckad kväll i alla fall och lite träningsvärk fick man ju dagen efter.. I söndags så kom Sara över och så bakishängde vi lite här. Kebab och grejer, inte dumt!

Igår käkade jag på stan med Emma och Amanda. Fick ett jättefint armband från Snö of Sweden, tokungar! Ska slänga upp en bild här så fort jag hittar min kamera som har gömt sig någonstans.. Lagon tills man åker, underbar tajming as usual.

Så himla skönt att inte jobba, känner att jag behöver tid att bara vara innan jag åker. Kunna åka och hälsa på folk när jag vill. Idag ska jag ut till J igen och mysa. Looking forward to it! :) Men först ska jag ringa en massa samtal och greja här hemma, urk..

MALMÖ FF GICK UPP I SERIELEDNING IGÅR!!! Så sjukt jävla underbart! Guldet ska till di blåe i år!



Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0