To the woods

Imorse när jag vaknade så hörde jag en smäll i huset. Äh, katterna tänkte jag och knallade upp. Sen när jag kommer in på toaletten så ser jag att hela glasdörren till duschen har "exploderat", verkligen skumt! Det var glassplitter ända ut till hallen och hela duschen var full. Tänk om man hade stått i duschen, usch.

Igår var jag med Malin och Sara på kvällen. Satt i Malins säng och myste och pratade snusk. Me like! Kommer sakna sådana kvällar när jag åker, spontana myskvällar med massa prat..

Snart ska jag åka vidare till J. Tanken var att vi skulle äta tillsammans men jag var så hungrig så jag kunde inte vänta... Surprise någon? Ska testa en annan väg dit idag, spännande! Bra skönt att slippa 288:an, drygare väg får man leta efter. Jag tror att alla idioter samlas på den vägen, folk kör som om de har hittat körkortet i cornflakespaketet.

Nej ni, dags att piffa till sig lite och brumma iväg.

So long, suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0