Two weeks

Sitter hemma hos J, själv i hans hus. Så skönt att kunna somna om när han åkte till jobbet vid sex. Han ringde och väckte mig vid halv tio, så efter det har jag faktiskt varit vaken. Har diskat och ätit frukost och nu myser jag i soffan. Farligt med en godispåse i kylskåpet... Nyttiga veckan får jag börja med någon annan gång, hrm..

Ska snart åka hem igen, tråkigt.. Får se vad som händer ikväll, lugnt blir det i alla fall. :) Börjar bli riktigt förkyld, hatar det. Näsan är täppt som jag vet inte vad.. Men vägrar man att använda "riktig" nässpray så får man skylla sig själv helt enkelt.

Idag är det exakt två veckor tills jag åker. Vart tar tiden vägen? Går verkligen så himla fort.. Snart sitter jag där på planet med tio månader av nya upplevelser framför mig. Helt galet!

Todeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0