Världens bästa

Jag borde egentligen städa mitt rum men istället hamnade jag här.. Klockan 14.00 sätter jag igång! Då jävlar, då ska Alicia sätta fart ordentligt!

Igår åkte jag
in till stan och hjälpte mamma med att välja ut ett par nya glasögon. Sen så köpte hon present till pappa och bjöd mig på buffé. Sushi, kinamat och mongoliskt, hur gott som helst! Man var ganska så mätt kan jag lova.. På kvällen sen så åkte jag till Sara en sväng och hängde lite. Kollade på gamla videos, Elin som gör bromsspår med moppen. Haha! "Iiiiiih"... Sjukt kul.

I can't help it..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha gamla Goa tider !!! Och kul var det!!!:D

2010-08-31 @ 19:40:05
Postat av: Ylva

älskade fina vän

jag saknar dig

vill också ha sushi :P

<3

PUSS

2010-09-01 @ 10:42:35
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0