Vit helg = myshelg

Lönehelg och jag har inte druckit ett droppe! Känns riktigt bra, fast man är lite seg ändå. Har myst hela helgen med bra människor. I fredags var Amanda över till mig en stund på dagen. Hon hade med sig SUSHI, underbara människa! Sen på kvällen så hängde jag, Sara och Häggan hemma hos Julia. Tjockade lite och spelade kort. Igår så åkte jag hem till Elin och myste lite medan de andra var på fest. Vid kvart i ett så åkte jag vidare till Alundaskogen och J. Kan säga att en tröttare människa än honom idag har jag inte sett. Han sover så sött bredvid mig i soffan. "Nä, nu måste jag piggna på mig" säger han och somnar om. Haha..

Nu har jag endast en helg kvar i Sverige innan jag åker, EN helg. Vad fan hände? Jag längtar samtidigt som jag vet att det kommer bli jobbigt att lämna vissa människor kvar här. Nu händer det, nu åker jag. NU! Inte om några månader eller veckor, utan om tio dagar. TIO. Crazy shit.

Förkyld som ett as är jag fortfarande, nästäppan är inte att leka med alltså.

Höres folket, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0