Bedtime, ja man

Vissa dagar är jobbigare än andra på jobbet och idag var det riktigt jobbigt dag. Vet inte varför, kanske var jag trött eller så var det för att larmen pep oavbrutet. Man blir psykad av det där ljudet ibland, folk ringer till höger och vänster. Men jag blev lycklig igen när jag blev kallad "tokfia" och "min lilla pudding" av min pudding. Det gör en glad i hjärtat.

Imorgon är det
jobb igen och utgång på det. Har köpt en topp och ett halsband idag som ska invigas tillsammans med min korta svarta kjol och mönstrade strumpbyxor. Hoppas och tror på en grym kväll, trots att man ska jobba (kväll) på söndag. Det blir att ta det lugnt....? Knappast!

Sängen kallar,
sköööönt.

TJABBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0