JAG MÅSTE HA

De som känner mig vet att mat är min stora passion här i livet. Jag äter jämt och mycket, det har jag alltid gjort. Men det många inte vet är att jag kan få plötsliga, starka sug på speciella saker. Som i förra veckan då jag blev så sjukt sugen på ostbågar. Jag var bara tvungen att köpa en påse och jag tryckte i mig hela (!!) påsen. That's sick! Eller som när jag åt smörpopcorn tre dagar irad och blev helt förtvivlad när de tog slut.

Just nu har
jag ett galet sug på tacos, verkligen GALET. Tyvärr så är det bara jag och pappa hemma ikväll så det lär inte bli någon tacos. Men jag måste ha det i veckan, MÅSTE! Undrar hur det blir när jag blir gravid, man har ju hört att folk får sug efter speciella saker. Hoppas jag får sug på äpplen eller något, är nog ingen höjdare att proppa i sig en ostbågepåse om dagen.



Snipp snapp slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0